ראש עיריית ירושלים אירח את מקבילו מניו יורק

אבי יעקב No Comments on ראש עיריית ירושלים אירח את מקבילו מניו יורק

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, נפגש עם אריק אדמס, ראש העיר ניו יורק בלשכתו. לאחר הפגישה, יצאו השניים לסיור בשוק מחנה יהודה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, נפגש עם אריק אדמס, ראש העיר ניו יורק בלשכתו. מדובר בביקור גומלין, לאחר שראש העיר ליאון פגש את אדמס בניו יורק במהלך יוני 2022, שם גם הזמין אותו לביקור בירושלים. אדמס וליאון שוחחו אז על סוגיות שונות, בין היתר, אתגרי ערים גדולות, רעיונות לייעול ניהול העיר, חדשנות בחינוך, בטיחות וביטחון, סייבר, תרבות וספורט. ביוני האחרון צעד אדמס לצדו של ליאון בצעדה השנתית למען ישראל שנערכה בעירו, ניו יורק.

במהלך הפגישה בלשכתו של ליאון, דנו השניים על היציאה מהקורונה, וכן שוחחו על ההיסטוריה של הבירה ועל סוגיית התיירות בעיר. בנוסף, ליאון העניק שי לאדמס – פסלון של יונת שלום שנושאת על כנפיה את ירושלים העתיקה וכן סיכת העיר ירושלים. לאחר הפגישה, יצאו השניים לסיור בשוק מחנה יהודה, שם גם אכלו ארוחת ערב באחת מהמסעדות המשובחות שירושלים מציעה וביקרו באחד הבארים בשוק.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ראש העיר ניו יורק – ברוך הבא לירושלים! אני נרגש לארח אותך בעיר בפעם הראשונה בתפקיד. אריק אדמס, אתה ידיד אמת של בירת ישראל, ירושלים, וידיד אישי שלי. לשתי הערים נושאים משותפים רבים ומגוונים, תחומי עניין ועיסוק חופפים, ובעיקר רצון לשתף פעולה ולהחליף מידע. נמשיך לטפח ולחזק את הקשרים בין שתי הערים והעיריות לטובת התושבים בהן והמבקרים בהן."

ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס: "תודה לך חברי, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, על האירוח ועל הצגת יופיה של העיר ירושלים. לשתי הערים ישנים קווי דימיון רבים. בין העיר ניו יורק לבירת ישראל ירושלים, שוררים קשרים עמוקים ומשמעותיים, ובכוונתנו להרחיבם אף יותר. ניו יורק גאה בעובדה, שבה חיה הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם מחוץ לישראל, ולכן הביקור הזה כה חשוב לנו. אנחנו כאן כדי ללמוד יותר על האפשרויות וההזדמנויות להרחבת שיתופי הפעולה וחיזוק הקשרים בין שתי הערים."



0 תגובות